czwartek, 16 maja 2013

Ankieta!!!

Uwaga! Uwaga!! Bardzo proszę o uwagę :)) Kolejna prośba o pomoc i kolejna ankieta!
Moje Drogie, Piękne Panie ( Panowie również, ale sądzę, że niewiele będą mieli do powiedzenia w tym temacie :))! Jak już pewnie wiecie, gdzieś za pewne się przewinęło, jestem studentką Warszawskiej uczelni -> SGGW, na kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności i właśnie zaczynam moją przygodę z pracą magisterską Tematem mojej pracy są Kobiety karmiące naturalnie ( piersią) i ich sposób żywienia. Poszukuję zatem chętnych Pań, młodych mam do wypełnienia ankiety i 3 dniowego jadłospisu. Czy są może wśród nas jakieś młode mamy które zechciałyby wziąć udział w ankiecie ?? A może Wasze koleżanki, siostry, ciocie, kuzynki właśnie urodziły i chciałby mi poświęcić parę chwil? Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
Zainteresowane zapraszam na priv lub na maila healthy.eating.blogg@gmail.com
Pozdrawiam serdecznie G


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz